Navštíveno 1954x

Mám tenhle procesor připojený k 9886tce a mám problém s vybíjením baterky, když auto stojí. Zarazilo mě, že u procesoru jak v návodu, tak i prakticky je napájení vyřešeno přes pojistku rovnou z baterky + a - a žádné remote. Tak jsem to tak zapojil, ale asi to má hodně velký klidový odběr. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych to změřil, ale samotné rádio mě to nedělalo, až když jsem zapojil procesor. Mám v hlavě dvě řešení a chci se zeptat, které je dle Vás lepší, nebo spíš, zda varianta 2 nebude problémová.
1. Na přívod dát vypínač páčkový vypínač, který bude spínat relátko a to následně procesor.
2. Vypínač dát jen na - od procesoru.
3. Vypínač dát na + přívod do procesoru, ale tam se bojím špiček při zapínání
Nejsem elektrikář, tak co bude podle Vás nejlepší? Z hlediska už hotového zapojení, je pro mě nejschůdnější varianta 2.

05.05.2008, 17:03 |
Shr3k Vidím to na známý "problém" s REMOTE u rádií Alpine (a připojeným procesorem na AiNET, resp. Bluetooth na FullSpeed) a řešil bych to extra spínačem na REMOTE drát (předpokládám, že máš REMOTE zapojené nastálo, abys mohl vyhrávat i bez klíčku v zapalování).
Shr3k: JJ mám spojený červený a oranžový kablík a k němu přivedený + přímo z baterky. Mám ale pocit, že samotné rádio mě to nedělalo, protože už je měsíc v autě až po připojení procesoru přes AI net se to projevilo. Takže radíš ten červený z ISO konektoru přerušit a dát ho přes vypínač? Tam to může být bez relátka?

05.05.2008, 20:20 |
Shr3k Zkus to a uvidíš. Ano, samotné rádio to nedělá, musí se na AiNET připojit procesor. Relátko na remote není třeba.
OK, díky moc za radu, jeden vypínač je ještě nevyužitý, tak ho zapojím na tenhle přívod. Vůbec mě to nenapadlo, se starým rádiem nebyl problém a bez procesoru taky ne tak jsem hledal chybu v jeho trvalém zapojení na baterku.

05.05.2008, 22:40 |
Kapka (M)
tohle same jsem resil nekdy minuly rok..Alpinka+procesor...jukni v historii...je to tam resene..

06.05.2008, 11:43 |
Kapka (M)